Zoner Callisto 5 - viztka a katalog

07.01.2014 12:20

Vítám vás na mém webu po novém roce! A teď k úkolu....

Měli jsme vyrobit to co vidíte na obrázku vedle tohoto, textu - až na to, že to měla být lepší kvalita. Zkrátka tentokrát už jsem si zapla správný program, koukla jsem se na video (ne jednou) a potom jsem se dala do práce. Škoda, že se program Zoner Callisto 5 rozhodl, že mi to dneska nepůjde - ten "lepý" tvar připomínající zmuchlanou komixovou bublinu je, jakože, autobus. Ten jsem zvládla, ale dál jsem měla pracovat s obrysem tohoto autobusu, což nebylo tak lehké. Program se rozhodl, že bude ignorovat můj krásný autobus a postrará se o to aby jsem nestihla druhý úkol! Takže jsem se celou jednu vyučovací hodinu a asi dalších 20 minut snažila přimět program Zoner Callisto 5, aby mi splnil mé přání - vytvořit ten obrys autobusu. Avšak tento program lidově řečeno HROUDIL! Slovo hroudit znamená, že byl líný, nespolupracoval a jevil známky unavení, nebo prostě ingnoroval jaké koliv pobýdky k nějakému výkone nebo praci (ach).... Po na můj vkus po opravdu dlooooooooooouuuuuuuuuuuhééééé dooooooooooooooběěěěě jsem se s tímto hroudícím programem domluvila a asi po 2 minutách ukládání jsem měla hotový ten těžší úkol.... UUUFFF a teď ten další úkol... Ten už byl naštěsí hračka! Měli jsme vytvořit takový katalog. To byl vážně skvělý úkol!!! Na internetu jsem si našla fotky z Krkonoš - mého nejoblíbenějšího místa... A pak už to šlo samo... Až na to, že Zoner Callisto 5 zase hroudil... Nakonec jsem ale vše stihla a s radostí jsem tyto opravdu vydřené obrázky mohla dát na tento web a jít na oběd :)