Základní pokročilé úparvy fotografíí

06.11.2012 15:47

Dneska jsme dělali úpravy fotek. Máme tři možnosti kde fotky úravovat a já si teď mám vybrat, který z nich se mi líbí nejvíc..... Je to těžký protože každý z těch programů (Photofiltre, Paint.NET, Zoner Photo Studio) má něco do sebe:

Photofiltre

  • mě osobně se v něm nejlépe retušuje
  • má celkem příjemné prostředí
  • je docela přehledný
  • sedími :D

Paint.NET

  • Má skvělé volby a možnosti úpravy fotek
  • taky má hezké prostředí
  • ale nezdá se mi tak příjemný jako Photofiltre

...no a nakonec ten asi nejlepší.... nevim.....

Zoner Photo Studio

  • moc a moc se mi líbí prostředí
  • má mnoho možností úpravy fotek
  • retušování je tam pro mě soce horor, ale ...
  • ... úprava červených očí mě moc baví :D
  • hodně věcí (třeba ty červený oči) jsou hodně snadné na úpravu

Co za program mě zaujalo nejvíce

  • Asi Zoner Photo Studio

Co za činnost mě zaujalo nejvíce

  • Úprava červených očí v Zoner Photo Studiu
  • Úprava svislic v Zoner Photo Studio
  • Jo a ještě ukázka :D

  

A pak by tady měla být i fotka Karlštejna, ale nějak se mi stratila fotka co byla před úpravou....

 A tak tu má fotku po úpravě