Gimp7 - SAFARI!!!!

09.04.2013 15:15

Gimp7 :

Já mám Safari moc ráda, obzvláště slony. Takže tahle práce mě bavila. Nebylo to pro mě ani tak těké, ale nazačátku jsem se koukala na postup zveřejněný na moodlu a tak nějak tam to prostě znělo hrozně složitě :). Protože se tam používal tzv. Alfa kanál, což mě trochu vyděsilo. Nakonec když jsem na začátku práce, jak jsme tak se třídou postupovali kousek po kousku, zjistila, ža jakýsi alfa kanál vůbec nepoužiju a na to, že tam nějaký Alf kanám byl jsem si vzpoměla až teď :). K věci... Tahle práce mi opravdu blízká a naštěstí to byla opravdu takový oddychový úkol. A navíc to vypadá dobře :). Ačkoli se sama divím úkol mi zabral asi zase max. 20 minut a navíc umím další fajn trik s Gimpem :D.

A pak další úkol:

cz.123rf.com/photo_14524188_safari-zva-a-e-siluetu.html