Gimp4 - puzzle

26.02.2013 15:48

Dneska pozor - mám dost času a psací náladu :)

O tom, že dneska máme "dpoledku" jsem se dozvěděla na obědě ani ne 45 minut před začátkem. Byl to celkem úlek (předmět mě, ale baví.... alespoŇ trochu...:)). Představte si, že si plánujete jak doma "zabruslíte" na svčinu, dáte si teplý čaj, sednete si v teple svého domova a odpočíváte po "vyčerpávajícím" vyučování, které trvalo nekonečných (a stejně to skončilo a jako bonus to uteklo rychle :)) 6 hodin. Navíc když je dneska takové počasí (určitě si to nebudete pamatovat a tak - je nízká oblačnost, nazívaná také mylně jako "mlha". To mi řekla mamka, dcera dědy, který je duší zřejmě meterolog, ale to teď není podstatné). Prostě tuv. spací počasí a já jdu ještě na 8. a 9. hodinu. Není na co reptat vážně to dneska uteklo rychle! :D. No jak je možno povšimnout si mám hodně česu, ale vy ho můžete mít málo, tak jenom stručný zápis něco méně :D.

Tak dneska jsme dělali puzzle.

To mě docela bavilo, práce nebyla těžká (akorát poskládat puzzlíky, najít stín s tím jsem si, ale nechala poradit :) a pak rámeček. Ani by jste skoro nepoznali, že tam nějaký je. To jsem moc nedomyslela :)....)