Gimp9 - panoramatické fotky

23.05.2013 12:16

Panorama je úžasné. Je hlavně úžasné se potom dívat na výslednou práci. My, ve škole, jsme si vyšli jdnou takhle na fotoprocházku a fotili jsme panorama..... Ve škole, o dva týdny později jsme měli těch spoutu fotek slepit. Ale co, se mi nestane! Já, chytrá jsem si pustila program na lepení panoramatických fotek anglicky! Takže zatím co ostatní zkoušeli lepit svoje první fotky v tomto programu, já hledala český jazyk (a to se mi moc často nestává - abych dobrovolně vyhledávala čaštinu :D, ale konec konců mateřský jezyk je mateřský jazyk :D). Takže když všichni začínali rozumět tomuto programu, jehož jméno čirou náhodou neznám protože nemám paměť slona, tak já jsem teprve nechápavě koukala do monitoru! Co to? Nestihla jsem ani jeden ze dvou obrázků, který jsme měli odevzdat. Tak jsem ty dva obrázky, které jsme na konci při odevzdávání opravdu postrádala, ze zoufalství dala do automatických programů (jejichš jména si taky jen tak čirou náhodou nepamatuju) a vyšlo mi oravdu zajímavé obrázky. Alespoň jsem něco odevzdala ne??? :D

<-- Hmm, zajímavé, že?